פעילויות בסטודיו

פעילות אירובית

פעילות אירובית היא פעילות הכוללת מאמץ גופני המפעיל קבוצות שרירים גדולות לזמן ממושך.הפעילות האירובית מגבירה את צריכת החמצן בגוף ואת קצב פעימות הלב שמספק חמצן הדרוש לשרירים.

בפעילות האירובית יש להתייחס ל –

א. תדירות – להשגת תוצאות אפקטיביות (יש להתאמן שלוש פעמים בשבוע).

ב. זמן – מומלץ להתאמן מעל 40 דקות בכל פעם, לירידה במשקל רצוי שעה וחצי.

ג. עצימות – גורם ישיר לשיפור הכושר הגופני, ככל שהעצימות גבוהה יותר הכושר ישתפר      לרמה גבוהה יותר, אולם אין הכוונה להגיע לעצימות מכסימלית אלא ל 65% עד 80%        מקצב הלב.

הפעילות האירובית משפיעה גם על עיצוב וחיטוב הגוף, שיטה מיוחדת זו מיועדת לנשים ומתמקדת במקומות החשובים לאישה: שרירי הבטן, שרירי קרקעית האגן, ירכיים, ישבן, החזה והזרועות.כל אימון מתמקד בשריר אחד או בקבוצת שרירים, במהלך האימון מכווצים ומהדקים את השרירים הרפויים.

 

פילאטיס

פילאטיס הינה שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף.

השיטה קרויה על שם ממציאה, ג'וזף פילאטיס.

מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

בכל תרגיל מושם דגש רב על סדר גיוס נכון של השרירים מהפנימיים ביותר ועד החיצוניים, סביב כל התנועות בכל המפרקים ושומרת את גופנו חזק, עמיד בפני פציעות וצעיר, מוריד את רמת הסטרס שמתלווה למרוץ חיינו ומשפר את יכולת הריכוז.

תרגול זה מחלחל עם הזמן לביצוע הפעולות היומיומי שלנו.

התוצאה, גוף הנע בחופשיות וקלילות. תרגול פילאטיס תוך שימת לב לנשימות מנקה את ראשנו מטרדות היום, כאשר השרירים המייצבים חזקים, הם מקנים לגוף מראה "אסוף". התוצאה הצרת היקפים, שריר הרחב בטני, הינו השריר העמוק ביותר מבין שרירי קיר הבטן ומוזנח פעמים רבות בפעילות גופנית. שריר זה, עוטף רוחבית את מרכז הגוף, מאחור לפנים. כאשר הוא מגויס, הוא אוסף את הבטן פנימה ומתקבל מראה של בטן שטוחה.

 

יוגה

מסורת עתיקה שמקורה בהודו.

משמעות המילה יוגה היא חיבור, איחוד/מיזוג, מציאת האיחוד בין הגוף לנפש כמו גם בין התודעה לנשמה.

היוגה היא אחת משש המערכות הבסיסיות בחשיבה ההודית, שכל אחת מהן נקראת דרשנה שפירושה "מראֶה", "השקפה", "נקודת מבט" או אפילו "דרך ראייה מסוימת". בעזרתה אנו יכולים להביט פנימה אל תוך עצמנו. דרכי הראייה יוצרות לנו הזדמנויות להכיר את עצמנו טוב יותר. כאשר אנו מעמיקים בלימוד אנו מביטים עמוק יותר אל תוך עצמנו.

יוגה היא דרך חיים המושתתת על הפילוסופיה ההודית אשר גורסת כי כל הקיום מבוסס על כוח עליון, אנרגיה אחת, רוח אוניברסלית. היוגה נותנת כלים ליחיד, בדרכו לאיחוד רוחו עם הרוח האוניברסלית, בדרכו לשחרור (מוקשה). לכן, אל לנו לשכוח: אנו יכולים להתחיל לתרגל יוגה מכל נקודת פתיחה, אך אם איננו בני אדם שלמים, עלינו לשלב את כל ההיבטים של עצמנו ולעשות זאת צעד אחרי צעד.

ביוגה סוטרה, פטנג'לי מדגיש את כל ההיבטים של חיי האדם, כולל את היחסים שלנו עם הזולת, התנהגותנו, בריאותנו, נשימתנו והמדיטציה שלנו.תרגול מתמיד של יוגה יוביל בבוא הזמן את התלמיד לתחושה של שלווה והרגשה של היותו אחד עם העולם סביבו.

 

 

התעמלות בונה עצם

פעילות גופנית חשובה בכל גיל ובמיוחד בגיל המעבר.

בהתעמלות בונה עצם עובדים על פעילות גופנית נכונה המפחיתה את הסיכונים לפגיעה חמורה כתוצאה מנפילה, מסייעת בשימור צפיפות העצם ומעכבת דלדול העצמות. פעילות גופנית סדירה ומבוקרת מאיטה את תהליכי התנוונות השרירים, הגידים, הרצועות, הפרקים והעצמות המתרחשים באופן טבעי עם השנים. התרגילים מתרכזים בשיפור שיווי המשקל, בתרגילי גמישות במטרה להגדיל את טווח תנועת המפרקים, הגברת מהירות התגובה ושיפור היציבות והמודעות לתנועה.

ככל שאישה פחות פעילה גופנית ומרבה בישיבה רוב הזמן כך תקטן מסת השרירים והגידים. לכן חשוב להישאר בפעילות גופנית גם אם מתעייפים מהר ו/או סובלים מנוקשות מסוימת בפרקים. התעמלות המתבצעת בפעילות המתאימה לשמירה והעלאת צפיפות העצם הפעילות מתבצעת במעמס ובהתנגדות. הפעילות יוצרת לחץ המחזק את העצם ומסייע במניעת ההחלשות ובריחת הסידן.בשיעור מבוצעים תרגילים המכוונים לאיזורים מסוימים בשלד הרגישים לשברים.

מומלץ לגילאים 40 ומעלה.

 

סדנת בטן

עבודה נכונה על שרירי הבטן התחתונה והעליונה, חיזוק השרירים והענקת גמישות.העבודה מתבצעת בקבוצה עם מאמנת שמדגימה את הצורה הנכונה ביותר.

 

זומבה

שיטת אימון גופני אירובי באמצעות ריקוד שפותחה על ידי הכוראוגרף אלברטו פרס בקולומביה בשנות ה 90 השיטה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה.

 

בסטודיו מתקיימים גם אימוני ילדים, מתיחות, קור פיטנס ואימון דינאמי.

 

ההרשמה לחוגים מראש.

צור קשר

נשמח לעמוד לרשותכם על כל שאלה,

נא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

רחוב קק"ל 26

קרית חיים מזרחית

טל' : 04-8490603

חפשו אותנו בפייסבוק למבצעים והטבות

שעות הפעילות

ראשון – 23:00 - 12:30

שני עד חמישי – 23:00 - 06:30

שישי – 17:00 - 06:30

שבת - 15:00 - 07:00

  • Facebook App Icon
  • Google+ App Icon

2014 My Gym כל הזכויות שמורות ל ©